Tarnepoliitika
Kui kaua võtab aega minu tellimuse töötlemine ja saatmine?
Teie tellimus töödeldakse ja antakse kullerile üle 1-2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist ja kinnitamist.
Kohaletoimetamise tellimuste puhul töödeldakse tellimust 1-2 tööpäeva jooksul pärast seda, kui oleme teiega ühendust võtnud ning tellimuse ja tarneaadressi kinnitate.
- Laupäeval, pühapäeval või riigipühade ajal tehtud tellimusi käsitletakse järgmisel tööpäeval;
- Kui teie tellimusega tekib probleeme või viivitusi, saadame meilt lisateabega teatise.
Tellimuste tarneaeg on:
- Euroopa riikide jaoks - 5-7 tööpäeva;
- Ameerika Ühendriikide ja Põhja-Ameerika puhul - 8-12 tööpäeva;
- Kõigis teistes riikides - 8-18 tööpäeva.
Kui palju saatmine maksab?
Saatmiskulud sõltuvad teie tellimuse väärtusest:
Tellimuste puhul kuni 49.99 €:
Saatekulu on 5.00 €.
Tellimustele üle 50.00 €:
Kohaletoimetamine on tasuta.
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Kui teie tellimus on pakitud ja tarnitud, saate meiliteate, mis sisaldab teavet kulleri, jälgimisnumbri ja jälgimislingi kohta.
Mul on tellimusega probleem
Mu pakk läks transpordi ajal kaotsi
Kui jälgimisteave näitab, et teie pakk on kadunud, võtke meiega viivitamatult ühendust, saates meile SIIA sõnumi.
Minu pakk tagastati saatjale
Vastu võtmata pakid või pakid, mis on saadetud valele/puudulikule aadressile, tagastatakse meile.
Veenduge, et esitaksite tellimuse kinnitamisel täielikud ja täpsed tarneteave.
Sain vale toote / tellimusest puuduvad tooted
Kui saate vale toote või osa tellimusest on puudu, võtke meiega ühendust, saates meile SIIN sõnumi.
Puuduvad tooted saadame Sulle oma kulul 1-2 tööpäeva jooksul.
Soovin muuta oma tarneandmeid või tühistada oma tellimuse
Kui soovite oma tarneandmeid muuta või tellimuse tühistada, võtke meiega viivitamatult ühendust saates meile SIIN sõnumi.
Tellimusi, mis on juba saadetud, ei saa tühistada.