Menüü
Sinu käru

Meist

Kuidas see kõik algas

Benepura ajalugu sai alguse 2017. aasta detsembris, mil sündis idee luua Bulgaaria maitsetaimedest ja traditsioonidest inspireeritud kosmeetikafirma.

2018. aasta alguses asutasid ettevõtte Milan Nushev, Mitko Marinov ja Blagovest Marinov. Esialgu alustas ettevõte oma tegevust välismaise kosmeetikabrändi müümisega Amazoni platvormil, saades seeläbi veebimüügi kogemusi.

Septembris 2018 alustas Benepura ametlikult oma looduskosmeetikale pühendatud kaubamärgina. Esimesed tooted - Yarrow ja Propolise salvid - saavutasid kiiresti populaarsuse ja neist said Ühendkuningriigis ja Saksamaal ühed ihaldatumad looduslikud salvid.

See edu viis brändide tootevaliku laiendamiseni ja uutele turgudele sisenemiseni. 2019. aasta alguses loodi esimesed ettevõtete veebisaidid – Benepura.bg ja rahvusvahelised versioonid Benepura.com/de/co.uk, mis võimaldavad klientidel tooteid otse tellida.

Benepura tootmine
Benepura tootmine
Saksa küla
Saksa küla

Uued turud ja meeskonna kasv

2019. aasta märtsis registreeriti BenePura Euroopa Liidus kaubamärgina, mis andis aluse veelgi tugevamaks kasvuks. 2020. aasta märtsis värskendas ettevõte oma toote visuaali, et vastata kaasaegse turu nõudmistele.

Vaid aasta hiljem, 2021. aasta jaanuaris registreeriti Benepura ka USA-s, Jaapanis ja Hiinas, avades samal ajal poe ka Amazon USA-s. Sama aasta märtsis tunnistas The Vegetarian Society - vanima taimetoidu standardite organisatsioon - kõik tooted veganiks ja taimetoitlasteks.

2022. aasta märtsis astub BenePura oma arengus võtmesammu, avades oma tootmisüksuse Saksa külas. Kõik tooted valmivad käsitööna, väikeste partiidena, professionaalse taimearsti abiga.

Selle aasta suur huvi toodete vastu tõi kaasa ka meeskonna olulise laienemise, kaasates ettevõtte juurde uusi spetsialiste, et rahuldada kasvavat nõudlust.

Uus visuaal ja pilk tulevikku

2023. aasta jaanuaris lähevad Benepura tooted üle alumiiniumpakenditele, mis rõhutab brändide pühendumust jätkusuutlikkusele ja ökoloogiale.

2023. aasta veebruaris laiendas bränd oma kohalolekut Euroopas, avades oma veebilehed kohalikes keeltes enam kui 20 erinevas Euroopa riigis.

2024. aasta jaanuaris tutvustatakse veebisaitide kujunduses ja struktuuris olulisi täiustusi. Lisati ajaveeb, mis annab väärtuslikku teavet maitsetaimede, nende omaduste ja kasulikkuse kohta, et harida ja inspireerida kliente.

Tulevikku vaadates on 2025. aasta eesmärk püüdlus tugevdada kaubamärkide positsioone Bulgaaria ja Euroopa turgudel, jätkates uute toodete väljatöötamist armastuse ja lugupidamisega looduse ja selle kingituste vastu.

Benepura alumiiniumpakend
Benepura alumiiniumpakend

Benepura meeskond

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Kaasasutaja

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Kaasasutaja

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.